دانشمند شیمیایی

ساخت وبلاگ

شیرین کننده ها یکی از اساسی ترین افزودنی ها در محصولات غذایی به شمار می رود

شکر امروز در محصولات حذف شده است و این شیرین کننده ها به دلیل مصرف کمتر، شیرین کننندگی بیشتر توانسته است جایگزگین مناسبی به شمار رود.

 

از انواع این شیرین کننده ها می توان به :

سوکرالوز

آسپارتام

سوربیتول

و...

اشاره کرد.

این شیرین کننده ها اگر در مقادیر مجاز مورد استفاده قرار بگیرند می توانند افزودنی های به صرفه ای چه برای مشتری و چه برای تولید کننده به حساب آیند.

برای خرید مواد شیمیایی در شیمیایی تهران تماس حاصل فرمایید.02191006570

دانشمند شیمیایی...
ما را در سایت دانشمند شیمیایی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانشمند شیمیایی daneshmanteh بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 22:46

رنگ هایی که مورد استفاده قرار می گیرند از ترکیبات مختلفی تشکیل شده اند.

حلال ها جز اصلی ساخت رنگ ها می باشند.

حلال هایی مانند حلال 402، متیل استات، اتیل استات و... هر کدام ویژگی های مختلفی دارند و می توانند در بهبود و کیفیت رنگ ها و فرمولاسیون ساخت آن ها موثر باشند. 

حلال 402: این حلال یکی از حلال های وایت اسپیریت است، که می تواند در بهبود کیفیت رنگ ها بسیار موثر باشد. استفاده از این حلال می تواند سبب ساخت رنگ های بدون بو شود.

متیل استات: متیل استات به دلیل توانایی بالا در بهبود سرعت تبخیر می تواند در رنگ ها مورد ساتفاده قرار بگیرد و سبب تیریع در خشک نمودن ساختار آن ها شود.

اتیل استات: اتیل استات همانند متیل استات می تواند در ساخت رنگ ها مورد استفاده قرار بگیرد با این حال بسته به فرمولاسیون رنگ ها می توان از هر کدام از حلال های فوق استفاده نمود.

و...

حلال های موجود در رنگ ها به همین جا ختم نمی شوند. صد ها حلال می تواند در فرمولاسیون این محصولات مورد استفاده قرار بگیرد. هر کدام از این حلال ها بر فرمولاسیون، قیمت، کیفیت و... محصول نهایی تاثیر ویژه ای دارند

شیمیایی تهران یکی از وارد کنندگان و تامین کنندگان مواد شیمیایی در ایران است که می تواند مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت در اختیار شما صنعتگران قرار دهد

برای ثبت سفارش با این شماره در ارتباط باشید02191006570

دانشمند شیمیایی...
ما را در سایت دانشمند شیمیایی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانشمند شیمیایی daneshmanteh بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1399 ساعت: 19:24